Dojenje ne prekidati - razvijte prisniji odnos s djetetom!

Engleski Institut za obrazovanje proveo je istraživanje koje je samo potvrdilo kako dojenje stvara posebnu povezanost između majke i djeteta.




Datum objave: Utorak, 07. travnja 2009.
Piše: Petra Balaic Preuzeto: MojPortal/DNEVNIK.hr | Slika: www.guardian.co.uk
Dojenje ne prekidati!

Engleski Institut za obrazovanje proveo je istraživanje koje je samo potvrdilo kako dojenje stvara posebnu povezanost između majke i djeteta.

Tijekom istraživanja je analizirano 1136 majki koje su čitale priče svojim jednogodišnjacima, piše DNEVNIK.hr. Pokazalo se kako su žene koje su dojile uložile više truda i želje da uključe dijete u čitanje slikovnice od majki koje su mališane hranile na bočicu.

Majke koje doje barem šest mjeseci tijekom odrastanja će biti bolje povezane sa svojim djetetom. Hranjivo majčino mlijeko također povećava bebin kvocijent inteligencije.

Dojenje ima pozitivan učinak na roditeljstvo bez obzira na bračni status i obiteljska primanja, a posebnu vezu s djetetom kroz dojenje stvaraju samohrane majke te one lošijeg financijskog statusa.

Najčešći razlog zbog kojeg žene prestaju dojiti je raniji povratka na posao kako bi poboljšale financijsku situaciju.

Dojenje ne prekidati!

Facebook komentari

Indeks A - Ž

2

A

B

C

Č

D

G

I

J

K

L

M

N

O

P

R

S

Š

T

U

V

Z