Čaj za dijabetes

Pojedinci koji su pili više od tri ili četiri šalice kave dnevno imali su trećinu manji rizik da će oboljeti od šećerne bolesti u odnosu na one koji nisu ljubitelji crnog napitka




Datum objave: Četvrtak, 27. svibnja 2010.
Preuzeto: jutarnji.hr | Slika: Srećko Niketić / CROPIX

Čaj za dijabetes

Osobe koje redovito piju crnu kavu ili čaj imaju manji rizik da će dobiti dijabetes tipa 2, pokazala su istraživanja u kojima je sudjelovalo 225.516 osoba a u koja su bili uključeni i oni koji piju bezkofeinsku kavu.

Pojedinci koji su pili više od tri ili četiri šalice kave dnevno imali su trećinu manji rizik da će oboljeti od šećerne bolesti u odnosu na one koji nisu ljubitelji crnog napitka. Također, oni koji su pili tri do četiri šalice čaja dnevno imali su za petinu manji rizik za dijabetes tipa 2 od onih koji ga nisu pili.

Autori studije smatraju da je riječ o zaštitnom učinku kave ili čaja, a kako sličan učinak ima i kava bez kofeina, smatra se da i neki drugi sastojci, osim kofeina, imaju značajnu ulogu u prevenciji dijabetesa. Pretpostavlja se da su uz magnezij to i drugi antioksidansi poput klorogenične kiseline i neki fitoestrogeni.

Ove spoznaje otvaraju nove mogućnosti terapije.

Čaj za dijabetes

Čaj za dijabetes
Čaj za dijabetes

Facebook komentari

Indeks A - Ž

A

B

C

Ć

C

Č

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

R

S

Š

T

U

V

Y

Z

Ž