Fermentirani mliječni proizvodi

Konzumacija 400 mg kalcija dnevno, koliko je sadržano u 250 ml mlijeka, smanjuje smrtnost od bolesti srca za čak 60 posto




Datum objave: Srijeda, 31. ožujka 2010.
Preuzeto: jutarnji.hr
Fermentirani mliječni proizvodi

Fermentirani mliječni proizvodi

Djeca koja konzumiraju obilje mlijeka i mliječnih proizvoda poput sira, duže žive, pokazalo je istraživanje.

Studija, započeta još u 30-im godinama prošlog stoljeća, pratila je 4374 djece punih 65 godina. Znanstvenici iz Bristola i Queenslanda otkrili su da su ona djeca koja su konzumirala velike količine mliječnih proizvoda kasnije rjeđe obolijevala od srčanih i drugih bolesti.

Izviješće predstavljeno u časopisu Heart ističe da mliječni proizvodi ne povećavaju opasnost od kardiovaskularnih bolesti, iako sadrže masnoće i kolesterol.

Studija je otkrila kako povećani unos kalcija i mliječnih proizvoda, prije svega mlijeka, smanjuje smrtnost čak za četvrtinu.

Konzumacija 400 mg kalcija dnevno, koliko je sadržano u 250 ml mlijeka, smanjuje smrtnost od bolesti srca za čak 60 posto.

Tri mliječna obroka - primjerice čaša od dva dl mlijeka, čaša jogurta i manji komad sira – osiguravaju dovoljan dnevni unos kalcija.

Znanstvenici vjeruju da konzumacija mliječnih proizvoda također povoljno utječe na srce i cirkulaciju preko hormona sličnom inzulinu IGF-1.

Rezultati idu u prilog praksi davanja povećanih količina mliječnih proizvoda školskoj djeci.

Fermentirani mliječni proizvodi

Fermentirani mliječni proizvodi
Fermentirani mliječni proizvodi
Fermentirani mliječni proizvodi

Facebook komentari

Indeks A - Ž

A

B

C

Ć

C

Č

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

R

S

Š

T

U

V

Y

Z

Ž