Integralna hrana

Unos integralnih žitarica povoljno djeluje na krvne žile i smanjuje rizik od srčanih bolesti, objavili su znanstvenici...





Datum objave: Utorak, 08. lipnja 2010.
Preuzeto: Jutarnji.hr | Slika: Integralna hrana
Integralna hrana

Integralna hrana

Integralne žitarice štite srce

UNOS INTEGRALNIH žitarica povoljno djeluje na krvne žile i smanjuje rizik od srčanih bolesti, objavili su znanstvenici.

Prema novijim studijama, za to povoljno djelovanje zaslužan je magnezij u visokim koncentracijama, te vitamini B1, B6 i E te vlakna.

Osobe koje unose velik postotak integralnih namirnica ionako očito paze što jedu i imaju zdraviji odnos prema životu, kažu znanstvenici, a prenosi BBC.

U Americi je dopušteno da se na proizvodima koji sadržavaju barem 51 posto integralnih žitarica pa su zato siromašne ukupnim i zasićenim masnoćama i kolesterolom, smije napisati da smanjuju rizik od bolesti srca i nekih oblika karcinoma.

U skupini muškaraca i žena koji su sudjelovali u studiji o aterosklerozi, objavljenoj krajem lipnja, prenosi Reuters, oni koji su jeli najveće količine integralnih žitarica imali su najtanje stijenke karotidne arterije i najsporije zadebljavanje u razdoblju od pet godina, kaže autor Philip B. Mellen s medicinskoga fakulteta Wake Foresta u Winston-Salemu u Sjevernoj Karolini.

"Pojačano konzumiranje integralnih žitarica zdrava je i ukusna prilika da reduciramo rizik od ateroskleroze i srčanih bolesti", kažu doktori Vasanti S. Malik i Frank B. Hu s harvardskog medicinskog fakulteta u uvodniku uz studiju.

Integralna hrana
Integralna hrana
Integralna hrana

Facebook komentari

Indeks A - Ž

A

B

C

Ć

C

Č

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

R

S

Š

T

U

V

Y

Z

Ž